حامی کشت ایرانیان

تهیه مواد غذایی سالم و با کیفیت همواره یکی از دغدغه‌های مردم هر کشور بوده است. مردم عزیزمان ایران نیز از دیرباز برای کیفیت و سلامتی مواد غذایی اهمیت خاصی قائل بوده‌اند. شرکت حامی کشت ایرانیان در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با هدف توسعه تجارت در زمینه کالاهای استراتژیک و غذایی آغاز کرد. این شرکت با پشتوانه علمی، مدیریتی و اقتصادی خود گام‌های مهمی در تأمین مواد غذایی با کیفیت از مبادی معتبر داخلی و خارجی برداشته است. اهداف شرکت حامی کشت ایرانیان عبارت‌اند از:
• ارائه برترین محصولات و بهترین خدمات به مشتریان خود
• کمک به کسری تولید داخلی در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
• سرلوحه قراردادن سه اصل مهم صداقت، کیفیت و مشتری‌مداری در فعالیت‌های خود

رسالت اصلی این شرکت، ایفای نقش موثر در امنیت غذایی کشور از طریق تامین محصولات غذایی خصوصا گوشت و برنج، نهاده‌های دامی و تامین لاستیک خودروهای کار به صورت گسترده و به شرح زیر است:

• گوشت
حامی کشت ایرانیان فعالیت خود را با واردات گوشت از کشور برزیل به ایران آغاز کرد و این روند تاکنون ادامه داشته است؛ بطوری‌که طی چند سال گذشته منجر به جلب اعتماد مشتریان خود شده است.

• سویا
سویا جهت مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این شرکت پیرو تحقیق و اعلام نیاز بازارهای داخلی و کارخانجات تولیدی اقدام به واردات آن می‌کند.

• دانه‌های روغنی
دانه‌های روغنی، به منظور استخراج روغن از دانه آنها پرورش داده می‌شود؛ ولی به عنوان منبع با ارزش پروتئین نیز کاربرد دارند و بقایای محصول بعد از روغن‌کشی در این راستا استفاده

• برنج
برنج از مهم‌ترین غلات و اقلام غذایی جهان است که نیمی از جمعیت جهان، به برنج به‌عنوان غذای اصلی وابسته هستند. برنج داخلی کشور جوابگوی حجم بالای نیاز داخلی نیست. حامی کشت ایرانیان به منظور برآورده کردن نیاز مردم کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات برنج مرغوب از کشور هند کرده است. برنج هندی گرچه به کیفیت و مرغوبیت برنج ایرانی نیست، ولی این تلاش حامی کشت، گامی کوچک در ایجاد تعادل قیمت در بازار برنج و رفع گوشه‌ای از نیازهای داخلی مردم کشورمان است.

• مرغ
طی چند سال اخیر این شرکت توانسته در زمینه تأمین مرغ مرغوب مورد نیاز خوراکی رضایت مشتریان خود را در سطح کشور جلب کند.

• واردات نهاده‌های دامی
محصولاتی که توسط حامی کشت ایرانیان در این حوزه تأمین می‌شود، با دقت بسیار گزینش شده و همه تلاش شرکت تهیه بهترین کالا و با برترین کیفیت است. از جمله این محصولات جو و ذرت است که در فرمول‌های متراکم غذایی طیور استفاده می‌شود. می‌شود.

• تایر
شرکت با هدف توسعه تجارت و کمک به کسری تولید داخلی در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدام به واردات تایرهای ماشین‌های سنگین از برندهای اروپایی کرده است. کلیه تایرهای وارداتی این شرکت از نظر کیفی و تست‌های اروپا تائید شده است.

88543752 - 88543753

 

تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان رهبر، پلاک 1، طبقه اول