توسعه عمران حکمت ایرانیان

شرکت توسعه عمران حکمت ایرانیان در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. موضوع فعالیت شرکت مطالعه، طراحی و نظارت، مشاوره و اجرای کلیه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، شهرسازی، ساختمانی، معماری، طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها و اجرای آن است. از آغاز این شرکت پروژه‌هایی مانند طراحی و اجرای شعب مدرن بانک حکمت ایرانیان، نوسازی ساختمان ستاد و شرکت‌های زیرگروه بانک حکمت ایرانیان و… را انجام داده است که یکی از مهمترین پروژه‌های اجرایی این شرکت، مجموعه مسکونی باغ بهشت در منطقه سعادت‌آباد تهران و در زمینی به مساحت ۹/۸ هکتار است. این مجموعه مشتمل بر ۱۴ بلوک و با ۱۲ طبقه مسکونی و زیربنای کل ۲۷۶۶۴۸ مترمربع است که یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی شهر تهران به‌شمار می‌آید.

شرکت درحال حاضر ساخت برج آرامش دارآباد و نوسازی ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی 06 را در دست اجرا دارد.


برخی از پروژه‌های انجام شده

پروژه بازسازی ساختمان سازمان اقتصادی ارتش در پادگان 06 توسط شرکت توسعه عمران حکمت ایرانیان

مجتمع مسکونی باغ بهشت مشتمل بر 14 برج مسکونی است که هر یک دارای دوازده طبقه مسکونی، یک طبقه همکف و سه طبقه پارکینگ است. برج‌های این مجموعه شامل چهار تیپ A، B، C و D بوده که بلوک‌های تیپ A و D اسکلت بتنی و تیپ B و C اسکلت فلزی است.

این ساختمان در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در مجموع با زیربنای کل 20664.65 مترمربع در محله دارآباد واقع شده است. عملیات اجرایی این پروژه از فروردین ماه سال 1398 با بازنگری در طراحی سازه شروع شده است. در حال حاضر پیرفت فیزیکی این پروژه 90% است.

عملیات اجرایی ساختمان مرکز رشد و فناوری هایتک واقع در پادگان 06 ارتش توسط شرکت توسعه عمران حکمت ایرانیان آغاز شده است. عملیات فوق شامل تخریب کلی دیوارهای پیرامونی، داخلی و نما در طبقات ساختمان و تقویت اسکلت و باز سازی کلی ساختمان و محوطه اطراف است.

بازسازی پادگان 06 ارتشبازسازی پادگان 06 ارتش
بازسازی پادگان 06 ارتشبازسازی پادگان 06 ارتش